Szkolenie “Kultura feedbacku” pomoże efektywnie stosować informacje zwrotne i usprawnić procesy komunikacyjne w środowisku biznesowym.
-
-
-
- Pracownicy wykonujący swoje zadania tak, jak tego od nich oczekujesz.
- Łatwiejsza komunikacja, silniejsza motywacja, energetyczny zespół.
- Brak nieprzyjemnych niespodzianek podczas ewaluacji pracowników.
- Przejrzysta i efektywna współpraca z partnerami.
- Lojalni i zadowoleni klienci.
-
-
– TO JEST MOŻLIWE!
72% pracowników firm biorących udział w ankiecie przeprowadzonej przez Harvard Business Review przyznało, że ich produktywność była by większa, gdyby ich manager potrafił przekazać im odpowiedni feedback. Co więcej – 57% tych samych ankietowanych doceniłoby konstruktywną informację zwrotną bardziej niż pochwały!
- Jeśli więc pracujesz w międzynarodowym środowisku, a chcesz doprowadzić swoje umiejętności komunikacyjne do perfekcji;
- potrzebujesz konkretnych narzędzi i wskazówek do tego, żeby twoje informacje zwrotne były konstruktywne, a nie destruktywne;
- pomimo dziesiątek roboczogodzin spędzonych na szkoleniach miękkich nadal nie wiesz czy potrafisz dawać dobry feedback –
zaproś nas do siebie!
Czego się dowiesz podczas szkolenia?
- czym jest „kultura feedbacku”
- jakie są rodzaje informacji zwrotnej,
- jak zaplanować efektywne spotkania feedback’owe i sesje ewaluacyjne, a także przygotować ankiety satysfakcji klienta,
- z czego powinna składać się informacja zwrotna, żeby przyniosła pożądane efekty,
- co zrobić, żeby usprawnić przepływ informacji w organizacji,
- jak zoptymalizować procesy komunikacyjne w środowisku GSS,
- dlaczego tak istotne są kompetencje społeczne w organizacji i relacjach biznesowych,
- jak przekazywać feedback w komunikacji międzykulturowej,
- na czym polega „kultura ciągłego doskonalenia”.
Z czym wyjdziesz?
- z usystematyzowaną wiedzą na temat informacji zwrotnej, jej znaczenia i zastosowania w organizacji,
- dobrymi nawykami komunikacyjnymi,
- znajomością najlepszych praktyk niezbędnych dla konstruktywnego feedbacku,
- wskazówkami i narzędziami do spotkań feedbackowych, do użycia „od zaraz”,
- z dobra energią!
Prowadząca szkolenie
Gosia Sulęta-Sildatke
W Language Extreme Gosia zajmuje się zarządzaniem kursami językowymi. Dba o to, żeby wszystko odbywało się płynnie i pięknie.
Agile, Kanban, Scrum, Lean i algorytmy to jej świat. Potrafi porozumieć się nawet ze sztuczną inteligencją, więc żadna forma komunikacji nie ma przed nią tajemnic. Uwielbia przetwarzać tony informacji.
Jednak najważniejszy w jej pracy jest kontakt z ludźmi i niekończące się rozmowy. Oczywiście wszystko po angielsku.